Pengikut

PISHANGG BETUL LAH! IKLAN ASYIK KRIKK KRIKK.

Itulah, penat tiap-tiap hari post iklan di media sosial tapi hasil krikk krikk.

Bagi offer macam-macam pun takde sambutan. Dah buat video joget-joget pun orang sekadar tengok jer.

Sebenarnya teknik strategi dan psikologi dalam ayat copywriting tu ada yang silap. Masih ada beberapa perkara patut buat tapi kita tertinggal.

Kalau kita betul-betul kenal siapa sasaran kita, kenal masalah dan penyelesaian yang produk / servis kita boleh bantu, lebih mudah kita nak bina copywriting yang lebih tepat dan berkesan.

Bila tembakan tu tepat kena sasaran, dah tentu ‘mangsa’ akan tunjuk respon berminat dengan produk / servis kita jual.

Masalah kita adalah, ayat main hentam jer, main ayat tangkap muat jer, main tiru-tiru copywriting orang lain jer.

Kalau macam ni lah cara bina copywriting, tulis panjang berjela dari langit ke7 sampai sedalam 7 lapisan bumi pun orang tak minat nak beli.

Sampai bila kita nak hidup macam ni?

Kan…





Jom kita belajar pasal copywriting kat website ni..






Tiada ulasan:

𝗣π—₯𝗒𝗠𝗒 𝗖𝗔π—₯π—₯𝗒𝗧 π—–π—”π—žπ—˜ ᡇʸ 𝗠𝗔𝗠𝗔𝗦𝗔𝗕

𝗣π—₯𝗒𝗠𝗒 𝗖𝗔π—₯π—₯𝗒𝗧 π—–π—”π—žπ—˜ ᡇʸ 𝗠𝗔𝗠𝗔𝗦𝗔𝗕 🌹 πŸ“† 11-24 Jun 2024 sahaja‼️ πŸ’°Harga lelong π—₯𝗠 𝟯𝟡.𝟡𝟬 𝗷𝗲𝗿 πŸ’°Harga lelong π—₯𝗠 ...