Pengikut

Ade ke orang nak membeli?


”Boleh ke saya yang bekerja di ofis menambah pendapatan dengan Sandwich? Ada ke orang nak beli nanti?”

Saya nak kongsi sikit pengalaman dari salah seorang student yang belajar dengan Kak Najah ni. Jom baca.

”Alhamdullillah. Genap 7 hari start menjual kepada kawan-kawan ofis. Sampai ada yang merajuk sebab tutup order awal sangat.

Bukan apa, sebab tak mampu nak siapkan order yang banyak sebab tugas hakiki di pejabat dan dirumah masih perlu diteruskan.

Ni jumlah total sales selama 7 hari jual di opis:

Sushi sandwich : 20 set
Coney Debab : 89 set
Combo Debab : 98 set
Chicken Debab : 52 set
Poket Doraemon : 10 set

Perkongsian sales bukan untuk riak atau takbur tapi apabila kita memasang niat yang ikhlas, berusaha dan saling berkongsi, insyaAllah ada rezekinya.

Saya dulu tak confident nak menjual. Macam-macam dalam fikiran saya. Nanti kalau tak sedap macamana? Sempat ke nak buat?

Dengan anak-anak ramai. Mesti letih. Rasa segan la. Kalau tak habis rugi la. Pergi kerja siang, malam nak siap barang niaga.

Ni semua bermain dalam fikiran saya. Tapi saya yakin, di dalam rezeki kita ada rezeki orang lain dan sebaliknya.

Untuk yang baru nak mula menjual, tanamkan azam kuat, kena rajin. Duit tak akan datang bergolek. Jangan malu belajar dan jangan malu bertanya kalau tak faham. InsyaAllah akan dipermudahkan urusan kita.”

Banyak juga jualan dia dalam tempoh 7 hari. Dekat mana nak belajar semua ilmu yang melibatkan Sandwich ni?

Haaa.. Korang kena dapatkan Ebook yang ditulis oleh Kak Najah ni, EBOOK SANDWICH MESIN DUIT SURI RUMAH.

















Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...