Pengikut

Gagal Subjek Sejarah Bermakna Gagal SPM

SPM dah tak lama. Untuk mendapat sijil SPM, semua calon wajib lulus BM dan Sejarah tau.

Walau pun Fizik, Kimia, English, Add Maths dan subjek lain calon dapat A, kalau gagal Sejarah dan BM, ia bermakna GAGAL SPM. Langsung tak dapat sijil dan tak boleh sambung pelajaran ke IPTA/IPTS tau.

Perlu bersedia dari sekarang dah ni jika nak lulus bahkan score A untuk Sejarah dan BM. Ni 2 modul yang saya sangat syorkan.

EZSejarahSPM dan Formula BM (FORBAM) yang ditulis oleh dua orang Guru Cemerlang yang berpengalaman lebih 20 tahun tau. 

Modul ForBaM dihasilkan oleh Guru Cemerlang berpengalaman lebih 20 tahun mengajar di SBP ternama dan melahirkan ribuan pelajar A+ dalam subjek BM semasa peperiksaan.

Ebook EZSejarahSPM pula dihasilkan juga oleh Guru Cemerlang berpengalaman luas yang juga Duta PAK21, menaikkan GPS sekolah hingga 100% pelajar sekolahnya mendapat A dalam subjek Sejarah semasa peperiksaan SPM.

Kini kedua Ebook hasil Guru Cemerlang dan terbukti berkesan dijual secara kombo dengan harga cuma RM80 untuk dua modul ini.

Ya, RM80 dapat dua modul dan disertakan dengan video tau. Harga sebenar dua modul ialah RM398. Namun kali ini, JIMAT BANYAK.

Klik sini untuk belian EZSejarahSPM (RM50) :


Nak beli satu unit ForBaM sahaja dengan harga RM50, klik sini :


Untuk belian KOMBO EZSejarahSPM + ForBAM dengan harga CUMA #RM80, klik sini :


P/s : Modul ForBaM sesuai dari TINGKATAN 1 HINGGA TINGKATAN 5 dan Modul EZSejarahSPM lebih sesuai untuk pelajar TINGKATAN LIMA sahaja. 

Nota penting : Ini ialah Ebook. Ia diemelkan dan lengkap dengan video pengajaran oleh dua Guru Cemerlang ini. 





Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...