Pengikut

4 senjata untuk letupkan sales dropship

Kalau korang pernah dengar Shopee, mesti ingat yang mereka dah kutip lebih RM200 juta masa 11.11 hari tu.

Sesiapa yang berniaga di Shopee masa tu boleh tarik nafas gembira sebab ramai orang beli barang masa tu. Parcel bukan main bertimbun-timbun.

Kalau korang belum pernah berniaga kat Shopee, kita orang nak bagitau yang ada satu panduan khas untuk korang belajar macam mana nak mula bisnes kat Shopee.

Bukan setakat panduan je yang korang dapat, tapi ada 4 software yang korang boleh guna untuk letupkan sales kat Shopee.

1. Smart Auto Follow Targeted Shopee Tools. Harga tools ni RM197 kalau korang beli kat luar. Tugas tools ni ialah senangkan kerja korang untuk cari 100 pelanggan secepat kilat.

2. Smart Keyword Tools. Harga dia RM50. Kalau korang stuck atau takde idea nak tulis product description kat kedai Shopee, guna je tools ni. Nanti idea akan datang mencanak-canak..

3. Smart Monitoring Tools. Kalau beli di pasaran, korang kena keluarkan RM150. Tools ni gunanya untuk check stok kedai secara auto. Kalau barang habis, satu kerja pulak nak check satu-satu. Nanti kita orang ajar la macam mana nak monitor stok.

Tools ni takde jual kat tempat lain. Kita orang guna sendiri je. Korang untuk sebab kita orang bukak peluang untuk korang guna hari ni.

4. Smart Outsourcing Tools. Khas untuk korang yang sibuk, masa terhad, takde masa nak packing, nak hantar barang customer atau pergi kurier, kita orang ada caranya. Korang cuma ambik order, biar kami uruskan yang selebihnya. Ok?

Tools yang kita orang offer kat atas ni kalau beli satu-satu memang mahal. Jadi kita orang offer dengan satu harga je.

Bukan setakat tools je yang korang dapat, panduan untuk buat bisnes Shopee pun ada sekali. Siap ada Support Group. Kalau ada apa-apa masalah, korang boleh tanya dalam tu.

Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...