Pengikut

Takde Idea Content Ebook Untuk Di Jual? Ada Caranya… Baca Ni!

Antara soalan femes yang saya selalu dapat adalah… “saya takde idea untuk buat ebook… macamana saya nak buat duit jual ebook?”

Ada juga yang terus GIVE UP awal, bila rasakan mereka takde idea content ebook untuk dijual.

Soalan ni ada jawapan dan penyelesaiannya! Nak dengan tak nak je. Cari jalan bukan alasan!

Ada beberapa student coaching bisnes ebook saya nampak potensi besar dalam bisnes ebook ini tapi mereka pun pada awalnya menghadapi persoalan yang sama.

Solution yang saya bagi pada mereka, mudah je…

Kalau takde content, takde idea… cari orang yang ada content, ada idea tu. Lepas tu, buat projek joint venture bisnes ebook dengan mereka.

Maknanya, mereka bagi content dan anda pula buat pemasaran. SETEL!

Bukan takde yang buat macam ni… RAMAI tau! 

Ada sorang ni, lelaki, tak tahu masak tapi jual ebook pasal baking! Ya serius! 

Content dalam ebook tu, dia JV dengan isteri kawan office dia dan dia pula promosi. Cara promosi tu, anda boleh belajar dengan KLIK LINK INI

Kalau anda tahu camne nak promosi ebook, anda tak yah pening nak fikir content… ramai orang kat luar sana yang ada content. Anda approach je mereka dan deal JV je.

Kalau satu ebook JV anda buat RM20k, kalau 10 ebook JV camne? Tak ke RM200k? Hoho… siapa nak bagi? Betul tak?

Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...