Pengikut

Ada Satu Bisnes Online Yang Mudah dan Proven!

Untuk itu, kepada yang tiada idea atau belum mulakan apa-apa bisnes secara online, saya nak syorkan anda mulakan dengan bisnes produk digital contohnya ebook atau video panduan.

Ia mungkin nampak "old school" tapi ini adalah bisnes online yang memang boleh buat duit minimum RM4-angka sebulan..

insyaAllah..

Tapi anda kena ada ilmu sedikit tentang taktik & strategi bisnes ebook atau apa2 produk digital. Tak boleh main terjah je..

Sebenarnya tak susah pun. Yang penting ada kemahuan untuk berjaya. Mula-mula mungkin susah sikit sebab tak biasa.

Tapi bila anda dah berjaya lancarkan ebook anda dan berjaya mendapat hasilnya nanti, baru anda akan rasa ianya berbaloi-baloi.

Ada banyak lagi idea bisnes online lain yang saya nak kongsi dengan anda tapi agak teknikal sedikit.

So, kalau anda betul-betul serius nak belajar tentang bisnes ebook ni, saya nak rekomen anda belajar dengan pakar nya iaitu Cikgu Hafis!

Antara pakar IM yang tersohor di Malaysia. Saya sendiri banyak belajar dengan beliau. Kebetulan pula sekarang ni beliau tengah offer panduan Bisnes Ebook beliau yang lengkap A-Z.

So, saya syorkan anda Grab terus hari ini.





Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...