Pengikut

Tip mudah menguasai sifir

Mudahnya Teknik Lattice dan Box Method bila murid kuasai sifir. 

Kurang 2 minit mereka boleh selesaikan pendaraban nombor besar. Dua teknik ini antara 9 teknik kuasai sifir dengan mudah yang terkandung dalam Ebook Sifirlicious

Ebook Sifirlicious ini sangat bagus kerana disertai dengan 8 video pengajaran dan penerangan lengkap dari Cikgu Fadli.




Lepas anak-anak tengok, fahamkan dan terus boleh buat dalam Ebook tersebut. Ebook ini pula disertakan 2 versi. Satu versi colourful yang menarik minat anak-anak, dan satu versi jimat ink tau.

Ada 243 page semuanya. Sangat berbaloi dengan nilai HANYA #RM80 sahaja. 

Harga sebenar RM149. Jadi bertindak segera sebelum harga dinaikkan kepada harga asal.

Nak lagi jimat, terus grab Ebook kombo, Sifirlicious + Modul Pantas Matematik yang sangat bagus untuk memahirkan murid dalam topik pecahan, IBU segala topik. Jimat #Rm40 jika grab kombo tau. 

Ebook Modul Pantas Matematik adalah satu Ebook yang ditulis oleh sahabat Cikgu Fadli seorang guru pakar Matematik berpengalaman lebih 20 tahun.

Ia mengandungi 11 modul, lengkap pula dengan 11 video penerangan dan pengajaran dari Cikgu Fadli. Haaa, memang sangat ramai ibubapa berpuas hati dengan Modul Pantas Matematik ini tau.



- Jom lahirkan generasi celik Matematik -


.

Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...