Pengikut

Bunuh saja perasaan was-was tu!



Sayalah antara orang yang was-was nak beli ftr tu. Sedangkan hutang menimbun. Saya tangguh dari harga ftr rm185 lagi. Kedekut sangat nak bayar untuk ilmu yang besar manfaatnya .

4.7.17 saya tekan link whassap Lia tanpa tahu pun tu ftr yang premium. Terkejut jugak tengok harga dah rm199 😅. Huhuhu

Saya nekad jugak nak beli biarlah brape harga. Niat nak baiki diri dan nak kosong kosong kosong hutang.

Dapat je softcopy ftr saya terus apply yang FORMULA O: sifar hutang.

Hingga harini asbab satu dari formula ftr rezeki saya tak putus-putus. Ejen order #mamamoist masuk sokmo. Yang lagi terkejut diorang nak amik stok hujung bulan tapi duit dah transfer siap-siap.

Allahuuu. 😭😭😭. 

Insya-allah misi ZERO hutang 2017. Doakan.

Tu baru satu satu formula. Sekarang berusaha istiqamah siapkan task Cikgu Nora bagi.

Terima kasih Allah. Terima kasih cikgu Nora. Terima kasih Lia. Besar sungguh ilmu dalam ftr.

Bunuh saje perasaan was-was tu 😂😂😂. Jangan jadi mcm saya. Lambat bertindak!


Dari Najihah Nadzir.
Kredit Lia Muhammad 
Tq bagi feedback positive ☺️



Fast Action,
Fast Result 💪



Nora Yusof
#PenulisFTR.
#FTRExclusive
#BacaBacaSentap
#AlwaysBackToAllah




Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...