Pengikut

Korang Kena Dapatkan Kitab Headline Nie Cepat

Dulu semua masa saya join Facebook, saya perasan yang iklan tak lah banyak sangat naik kat wall ni.

Sekarang memang banyak. Scroll 3-4 kali dah muncul iklan. Betul tak?

Ini menunjukkan ramai orang berniaga sekarang.

Saya tak kisah sangat iklan muncul cuma memang saya jarang lah nak klik iklan tu.

Tapi biasanya iklan yang saya klik kalau gambar dan tajuk dia tu menarik perhatian saya. Haaa yang ni power!

Nak buat tajuk power ni bukan senang. Tau sebab apa? Sebab tajuk atau headline ni nak kena pendek saja tapi memukau.

Kalau ada kawan-kawan saya yang berniaga, suka iklan dekat facebook, saya syorkan korang dapatkan KITAB HEADLINE ni.

Penulis buku ni dah siap sedia 500 Template Headline Padu!



Guna je mana-mana yang sesuai dengan apa kita jual. Boleh guna sepanjang hayat dengan sekali beli.

Bukan tu je, siap ajar sekali step by step nak hasilkan headline. Ilmu dapat, template mudah buat pun siap.

Baru lah orang nak baca copywriting apa yang kita jual.

Cepat dapatkan sebab yang saya tau sekarang kalau beli akan dapat PERCUMA lagi 1 buku iaitu Buku Koleksi Story Selling (selagi stok masih ada) dan PERCUMA Kos Poslaju.

Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...