Pengikut

Jangan pandang kepada kulit buku, lihatlah isinya

Jangan pandang kepada kulit buku, lihatlah isinya.

Dahulu betullah orang cakap begitu.

Sebabnya... teknologi dahulu tidaklah sehebat sekarang yang membolehkan anda menghasilkan grafik yang cantik-cantik dan menawan untuk sesebuah kulit buku.

Satu lagi sebab ialah kos untuk hasilkan kulit buku yang profesional pun mahal.

Itu duluuuu...

Ah, mungkin ada yang akan kata:

"Aku jual laku keras aje walaupun dengan cover yang tak cantik"

Baguslah.

TAPIIIIII...

Bayangkan kalau sekarang cover produk anda lebih cantik daripada sekarang.

Tidakkah jualan tu akan mencanak-canak naik lagi?

Itulah sebabnya eCover yang cantik dan profesional mampu meningkatkan lagi jualan anda.

Saya sendiri pun akan tengok design eCover untuk produk yang saya nak beli.

Kalau tengok website yang pemiliknya cakap hasilkan jualan puluh-puluh ribu tapi imej produk pun setaraf amatur budak sekolah yang hasilkannya, agak kurang yakin untuk saya percaya claim jualan puluh-puluh ribu tu.

Jangan salah anggap pula.

Ada jugak website yang tiada imej produk pun membuatkan saya tertarik untuk membeli produk yang dipasarkan, tetapi ini adalah disebabkan saya sudah pun kenal penjualnya.

Kalau tak, say "good bye" la.

Lagi pun, sekarang ni kan dah mudah untuk hasilkan eCover yang cantik-cantik.

Kenapa nak guna eCover yang kurengggg?

Betul tak?

Ini cara hasilkan eCover cun, mengancam dengan kos yang sangat tak masuk akal...






Sehingga kita berjumpa lagi.


Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...