Pengikut

kerja bagai nak gila

Ramai orang kerja bagai nak gila tapi tak kaya-kaya.

Siang malam kerja, buat part time lagi tapi entah kenapa rasa duit tak pernah cukup dan nak saving pun tak ada.

Apa yang tak kena sebenarnya?

Bila kita dah buat macam-macam kerja, jual itu ini tapi masih sama, BUKAN salah apa yang korang buat. Cuma ada bahagian yang kita terlepas pandang.

Sebab tu lah motivator Tuan Zuhairi Nopiah keluarkan Ebook KAYA SEBELUM 40 ni.

Hasil interview 10 individu orang kaya yang mana kaya sebelum umur 40 tahun dedahkan perkara apa perlu dibuat selain bekerja keras.

10 individu ni semuanya kerja yang berbeza-beza tapi ada beberapa rahsia yang sebelum ini tidak didedahkan (sebab tak ada orang bertanya mereka) akhirnya mereka kongsikan.

Mungkin dengan ikut apa yang mereka buat ni, hasil usaha kerja kita sebelum ni akan jadi berbaloi. Rezeki Allah ni luas dan bila-bila sahaja Allah boleh bagi.

Mana yang rezeki ’tersekat’ tu, kita buat dan amal untuk buka kembali.

Tuan Zuhairi juga sediakan 55 rahsia rezeki mengalir tanpa henti supaya mudah korang baca dan ikut nanti. Dalam 55 tu, pasti ada yang boleh korang buat.

Dengan Ebook ni juga, korang akan dapat Bonus 6 Video berkaitan dengan Ebook yang korang beli. Sangat berbaloi.

Jom baca di sini untuk tahu siapa penulis ebook, apa tajuk isi kandungan, siapa bagaimana rupabentuk dalaman ebook dan sebagainya.








Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...