Pengikut

KISAH KAMI

Ditubuhkan pada tahun 2016, Black G Sdn Bhd bermula dengan usaha awal untuk menghasilkan dan menjual produk berasaskan kunyit hitam secara kecil-kecilan.

Ketika minat dan permintaan meningkat, jelas untuk mempelbagaikan produk kami diperlukan dan kerjasama strategik diperlukan untuk mengembangkan bahan dasar.

Ini memimpin perkongsian dengan MARDI (Institut Penyelidikan dan Pembangunan Pertanian Malaysia) yang memainkan peranan penting untuk mencapainya.

Kerjasama tersebut memastikan bahawa semua produk Black G bebas dari bahan buatan dan terlarang, yang menghasilkan perakuan Halal kami. Produk Black G sangat terkenal di industri dan telah memperoleh banyak anugerah, membuktikan keberkesanan kualiti produk jenama Black G.

Produk kami dirumuskan melalui proses Penyelidikan & Pembangunan yang luas oleh saintis dan profesional yang diperakui untuk memastikan keselamatannya dari formulasi hingga tahap dos.

Kami meletakkan kualiti yang ketat pada bahan-bahan kami dan memastikan ia bersumber dari pengeluar dan pembekal terkemuka yang mematuhi standard tempatan dan antarabangsa.

Produk kami dihasilkan dalam kemudahan standard dan halal – GMP untuk memastikan keselamatan dan kualiti.

Kini ada 5 produk dalam rangkaian kami iaitu

  1. Black Ginger Capsule
  2. Black Ginger Plus Liquid
  3. Black G Coffee Original
  4. Black G Soap & Scrub
  5. Black G HiPro

Berminat dapatkan produk kami? Klik link website rasmi kami sekarang juga >> blackg.com.my






Marketing Affiliate 9

Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...