Pengikut

Nak hilangkan jerawat di badan?

Macam mana peritnya rasa jerawat di muka, begitu jugaklah rasa seksa orang yang mengalami masalah jerawat di badan.

Ada yang bengkak sampai bernanah, sampaikan rasa tak selesa bila keluar.

Lebih-lebih lagi bila keluar masa tengah panas, badan sangat tak selesa dan jerawat makin bertambah teruk hinggakan makin pedih.

Nak buat aktiviti luar yang berpeluh supaya badan jadi sihat pun teragak-agak sebab bila baju basah berpeluh, jadi makin tak selesa, terus nak balik dan mandi.

Orang yang mengalami jerawat di badan sentiasa perlukan lebih penjagaan berbanding orang yang tiada jerawat di badan seperti

  1. Mandi sebelum tidur - Bersihkan badan sebelum anda tidur bagi mengelakkan pembiakan bakteria pada badan anda melalui peluh dengan mandian anti-bacterial.
  2. Tukar baju dengan kerap - Jangan malas nak cuci baju tau, kalau tidak anda yang merana apabila jerawat dah tumbuh di badan.
  3. Amalkan skrub sekali minggu/bulan - Pengelupasan ialah satu cara yang bagus untuk membuang kulit-kulit mati pada badan kita yang selalunya berlaku di belakang, punggung dan belakang lengan. Gunakan skrub buah-buahan atau skrub yang mengandungi anti-bacterial seperti tea-tree oil. Boleh dapatkan Black G Soap & Scrub di website kami >> blackg.com.my << yang mengandungi Tea-tree Oil, Argan Oil & Coconut khas untuk yang mengalami masalah sensitiviti kulit
  4. Bantuan pakai kulit atau dermatologist - Kalau semua yang kita lakukan tidak membawa hasil yang bagus, mungkin masanya kita berjumpa pakar kulit atau dermatologist. Masalah berlarutan mungkin kerana masalah hormon atau di luar bidang kepakaran kita sendiri.

Jangan putus asa!

#BlackGhargaikehidupan #gayahidupblackg


Marketing Affiliate 3

Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...