Pengikut

Mulakan Hari Anda dengan Lebih ‘Ummph’!


Hari isnin, rutin mingguan kerja bermula balik. Bila hari kerja je terutama hari isnin, risau bangun lambat nak ke office, sebab dah terlebih guna tenaga masa luangkan hujung minggu dengan anak-anak, dan isteri.

Satu lagi sebab hujung minggu, dua hari yang perlahan, jadi bila mula hari kerja, fokus kelajuan kena tukar sikit.

Mungkin lesu dan letih sikit nak dapatkan momentum, fikir pasal kerja yang dah makin bertimbun nak kena selesaikan, nak kena check dan balas email serta kemaskini dokumen tender lagi, nak recalled balik tugas kena selesaikan pun satu hal.

Banyak nak kena fikir, belum apa-apa lagi dah stress.

Apa boleh buat adalah, ambil sticky note atau whiteboard, tulis dan kelaskan segala jenis tugas yang kena selesaikan pada satu hari tu.

Aktiviti ni kena buat pagi tersebut atau malam sebelum lagi, yang pasti lebih awal lebih baik kerana persediaan lain macam mental dan fizikal perlu ada setiap hari sebelum memulakan hari kerja.

Kami syorkan setiap pagi, adakan rutin yang menaikkan mood anda contohnya seperti jogging, berjalan, atau minum kopi di pagi hari untuk menaikkan mood.

Kalau nak kopi yang menaikkan tenaga dan menghilangkan lesu badan sebelum mulakan kerja, boleh dapatkan daripada kami di website

Ianya khas daripada ekstrak kunyit hitam kajian saintis MARDI kami, untuk membantu pengaliran darah jadi lebih baik ke otak, bantu kita jadi lebih fokus dan bertenaga insyaAllah.

Dapatkan juga rangkaian produk Black G di website rasmi kami>>

Affiliate marketing 1

Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...