Pengikut

Rahsia Saya Bersara Awal

Ok saya pernah kerja syarikat swasta sebelum ni. Saya juga pernah buat part time jual insurance sebelum ni.

Kenapa dah kerja swasta, buat part time jual insurance pulak?

Hehe.. soalan tu selalu saya dapat. Sebabnya, gaji tak pernah cukup dan bonus pun tak lah sebesar mana pun.. lebih kurang setengah bulan gaji je. 

So far, bila saya dah bersara awal ni... bonus setiap bulan saya boleh beri pada diri saya sendiri...selain tu saya boleh meluangkan masa saya dengan begitu banyak bersama keluarga saya.

Semuanya kerana Bisnes Internet yang saya buat sekarang ni. Saya bermula dengan jual produk Affiliate.

Dari part time terus full time. So, sekarang masa untuk saya bantu anda pula.

Jika anda serius nak buat duit dari rumah dengan bisnes Affiliate, dapatkan panduan lengkap A-Z







Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...