Pengikut

Aku penat!

Aku malas nak menjual barang kat Facebook dah! Tak ada orang beli! Aku penat!

Ni yang jadi kat aku dulu. Mula-mula semangat gila nak jual produk kat internet ni.

Tengok kawan-kawan dok jual, banyak duit yang dapat, aku pun nak jugak!

Aku jual macam-macam. Post iklan dekat Facebook personal, kat berpuluh group tapi haram tak ada orang nak beli!


Kalau dapat like pun ok lah sikit... ni langsung yillek.

Lama-lama baru aku tau, bukan salah orang tu tapi cara iklan aku yang salah.

Nak jual ni kena cerita, sembang-sembang, gosip-gosip, baru lah orang rasa menarik nak baca dan komen bagi respon.

So dengan 176 Template Copywriting The Story Selling, kerja aku jadi mudah. Dah ada orang tolong karangkan. Baguih betul!

Aku hanya copy, edit dan paste. Setel beb! Puas hati aku.

Kalau nak download 176 template ni, korang klik sini.

Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...