Pengikut

Nak buat iklan kat Facebook tapi tak pandai nak tulis!

Bukan korang saja ada masalah ni. Aku pun sama. Kalau kata tak pandai nak tulis langsung nampak sangat pulak teruknya.




Tapi nak buat ayat menjual bagi menarik dalam Facebook tu yang tak berapa nak jadi. Haishhh!

Tulis kang, aku yang like aku yang komen. Kawan-kawan lain buat macam tak nampak je post aku. Diorang nampak aku rasa tapi tak tau nak like ke tak sebenarnya.

Nak menjual dalam Facebook ni ada seni dia. Bukan boleh main hentam je. Memang hampeh la.

Cara dia kena bercerita dalam Facebook kita ni. Baru la orang nak baca.

So cara paling mudah kalau tak pandai nak buat cerita, korang guna je 176 Template Copywriting The Story Selling yang orang dok guna ni.

Mudah wehh.. Korang copy, edit mana yang perlu, lepas tu paste kat Facebook.

Tak payah pening-pening kepala. Tengok kat sini

Setel masalah aku bab-bab nak buat ayat-ayat ni. Lega aihh..

Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...