Pengikut

Inilah puncanya

Aku baru tau punca! Patutlah kadang-kadang aku kalau jual barang ke produk ke kat Facebook macam tak ada orang komen.

Post aku ni bukan setakat komen, like pun belum tentu dapat. Lagi la geram! Hampeh!



Rupanya salah teknik weihh!

Aku terlalu nak menjual. Memang orang tak nak baca la apa yang aku jual. Belum baca dah tau tu iklan.

Cara nak buat orang respon iklan kita kat Facebook dengan cerita sebenarnya. Kalau bergosip lagi lah orang nak baca.

Cuba kalau gosip pasal artis ke, hal jiran ke, kucing ke, cepat je korang nak baca. Membawang!


Dalam bercerita tu korang menjual sebenarnya.

Mudah yakmat! Korang perlu copy, edit sikit dan paste kat Facebook.

Nak tau Copywriting untuk produk apa yang ada dalam dalam tu?

Korang klik sini

Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...