Pengikut

Tak tahu nak jual barang di shopee

Saya dah setup shopee tapi masih tak jual-jual sebab tak tau tak buat macam mana. 

Saya nak jual barang kat shopee macam kawan-kawan tapi tak tau nak jual barang apa. 

Saya baru nak mula buat shopee. Apa saya nak kena buat dulu? 

Banyak persoalan berkaitan Shopee ni. So saya cadangkan korang belajar dengan Puan Zarini. 

Dia memang fokus dekat Shopee sekarang dari tahun 2018 lagi. 

Sekarang dia buka kelas online melalui Telegram bagi yang nak belajar dan tanya sesuatu apa sahaja pasal Shopee, macam mana dia buat sales puluh ribu setiap bulan dari Shopee. 

Baik ada guru yang boleh guide. 

Harga kelas Shopee Puan Zarini sekarang RM99. Sekali bayar sahaja ya. Lepas tu tanya dan belajarlah dalam group tu.

Mana yang lost pasal shopee akan Puan Zarini guide. 

Join sebelum harga kelas jadi RM199 tak lama lagi. 



Join sini untuk belajar Shopee:

Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...