Pengikut

SIAPA ADA MASALAH MACAM SAYA BILA NAK BUAT HEADLINE KAT FACEBOOK NI?

Headline ni macam tajuk utama bila kita tulis kat facebook atau instagram.

Tujuan dia nak tarik perhatian pembaca untuk baca apa yang kita nak sampaikan.

Headline ni pendek je tapi nak memikirkan tu yang boleh pecah kepala!




Baru-baru ni saya buat headline guna template dari Ebook 105 Template Headline Padu.

Lepas saya try, terus saya tersenyum. Hahaha adoiii, macam mana la mamat yang buat ni boleh dapat idea untuk headline padu macam ni!

Serius weh. Mudah giler nak buat. 1 template saja pun saya boleh dapat banyak idea untuk hasilkan headline.

Baik korang dapatkan Ebook ni sekarang sebab tengah buat harga launching. Berbaloi dan puas hati. Saya rekemen ebook ni.

Tiada ulasan:

Strategi Melupuskan Hutang

STRATEGI MELUPUSKAN HUTANG 1. Berhenti membuat hutang baru 2. Senaraikan hutang dan jumlah ansuran bulanan, serta kadar, kadar sebenar (effe...